Kovászos kenyér Limara receptje alapján
2015. november 25. írta: angelimatyas

Kovászos kenyér Limara receptje alapján

kovaszos.png

Ezúttal nem saját recepttel büszkélkedem. Limara Pékségének receptje sikerült csodálatosra.

Két hete volt szerecsém részt venni legújabb könyvbemutatóján. Eddig is sok receptjét próbáltam már ki, de most beszereztem két könyvet is és nekiálltam sütni.

Nem mellesleg mindenki hazavihetett egy kis darabot Limara 5 éves kovászmagjából. Az én kenyerem is ebből készült.

kovaszos_3.png

Az eredeti kovászos - és csak kovászos! - receptet itt lehet elérni. Külalakban azért meg sem közelíti az enyém az eredetit, viszont ízében, állagában egyenesen isteni. Vastag ropogós héj, kellemesen savanykás nagy lukas bél...

Csupán annyit változtattam az eredeti recepten, hogy 10 perc után 180 °C-ra vettem vissza a hőmérsékletet, úgy láttam elkezdett égni.

kovaszos_2.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr538113614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása