Késő nyári gyümölcssaláta kecske-fetával
2015. augusztus 26. írta: angelimatyas

Késő nyári gyümölcssaláta kecske-fetával

_kulinariskiserletek_gyumolcssalata.png

Barack, szilva, szőlő friss diós-almabalzsamos öntettel, kecske-fetával, ropogós baguettel...ma reggel megérte kimenni a piacra. Mostanában eléggé feszegetem az egyszerűség határait...van még ennél is lustább étel? :)

Hozzávalók (2 személyre):

  • 1 fürt szőlő
  • 300 g szilva
  • 2 szép őszibarack
  • 100 g kecske-feta sajt
  • 2 ek tokaji almabalzsam
  • 4 ek dióolaj
  • 1 friss baguette
  • oliva olaj

 

Az almabalzsam-ecetből és a dióolajból vinegrettet kevertem. A gyümölcsöket kimagoztam, feldaraboltam. Már csak mindent össze kellett keverni, a baguett szeleteket pedig oliva olajon megpirítani. Legvégül a friss sajtot rámorzsoltam a salátára.

_kulinariskiserletek_gyumolcs.png

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr747735946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása