Pofonegyszerű gluténmentes túrótorta
2015. augusztus 03. írta: angelimatyas

Pofonegyszerű gluténmentes túrótorta

_turotorta_glutenmentes_kulinariskiserletek.png

Főzőtáborba gyerekeknek néha nehéz receptet írni....túl könnyű és nem élvezik, túl bonyolult és elmegy a kedvük... ez a torta viszont az egyszerűség mellett még olyan finom is, hogy nem sokat kell győzködni senkit.

Hozzávalók (8 személyre):

  • 750 g tehéntúró
  • 200 g kristálycukor
  • 4 tojás
  • 1,5 dl tejszín
  • 1 nagy csipet fahéj
  • vaj a forma kenéséhez

A tojásokat felvertem, majd alaposan elkevertem a cukorral és a tejszínnel. A túrót szitán áttörtem és a tojásos keverékhez adtam a fahéjjal együtt. Addig kevertem tovább, míg a massza csomómentes lett. Kivajazott 18cm-es tortaformába öntöttem a tésztát.

170°C-os sütőben 75 perc alatt megsül. Forrón úgy tűnik még, hogy nagyon remeg, de ha láthatólag nem folyik, csak kocsonyára emlékeztet, akkor elkészült. 

Forrón is lehet enni, de kihűtve az igazi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1007677140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása