Borjúmáj medvehagymás-juhtúrós gombaraguval
2015. április 03. írta: angelimatyas

Borjúmáj medvehagymás-juhtúrós gombaraguval

10951154_953862657991937_641909993170907223_n.jpg

A laktóz és gluténmentes étel témakörében készült újítás...és egészen jól sikerült. A tálaláson persze lenne még mit fejleszteni.

Hozzávalók (2 személyre):

30 dkg borjúmáj

0,5 kg laskagomba

1 csokor medvehagyma

10 dkg juhtúró

2 dl mandulatej

só, bors

A gombát apróbb szeletekre vágtam, majd kevés olajon, kis lángon elkezdtem párolni. A medvehagymát apróra vágtam és a harmadát hozzáadtam a gombához. Mikor a gomba elfőtte  a levét, hozzáadtam a mandulatejet és a juhtúrót és addig pároltam lassan, míg a gomba készre puhult, és a szósz mellette besűrűsödött. Hozzáadtam a maradék medvehagymát, sóval és borssal ízesítettem.

Közben a májat fél centiméter vastag szeletekre vágtam, sóztam és borsoztam, majd serpenyőben mindkét oldalát 2 percig sütöttem. Ezután fóliával letakarva még öt percig hagytam pihenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr357336248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása