Bazsalikomos vaníliás panna cotta étcsokoládé mártással
2013. augusztus 02. írta: angelimatyas

Bazsalikomos vaníliás panna cotta étcsokoládé mártással

Fénykép0099_kicsi.jpg

Pár napja erről álmodozom, végre elkészült :)

Hozzávalók (4 személyre):

2,5 dl tej

2,5 dl habtejszín

1 ek vanília kivonat

1 ek méz

4 db friss bazsalikomlevél

6 lap zselatin

A csokoládé mártáshoz:

1 tábla jó minőségű étcsokoládé

1 ek vaj

1 dl tej

 

A zselatinlapokat 5 percre beáztattam hideg vízbe. Ezalatt összeforraltam a tejet, tejszínt vaníliát, mézet és az apróra vágott bazsalikomot. Amint felforrt, levettem a tűzről, picit hűlni hagytam, majd belekevertem a zselatinlapokat. Formákba töltöttem, és mehetett hűlni, jó pár órára, hogy a zselatin megkössön.

A mártáshoz a csokoládét és vajat gőz fölött megolvasztottam, elkevertem a tejjel egészen addig amíg sima mártás nem lett belőle.

Miután a zselatin megkötött, a formákat forró vízbe mártva könnyen kipottyan a panna cotta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr355442504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása