Pikáns spagetti húsgombóccal
2013. május 20. írta: angelimatyas

Pikáns spagetti húsgombóccal

Fénykép0038_kicsi.jpg

Kicsit csípős, kicsit füstös és nem tart sokáig :)

 

Hozzávalók (2 személyre):

40 dkg darált sertéshús

1 közepes fej vöröshagyma

1 nagyobb konzerv paradicsomsűrítmény (vagy 2 kicsi)

1 ek margarin

egy jó maréknyi spagetti tészta (~fél csomag)

2 ek folyékony füst

1 mk csípős füstölt pirospaprika

Fűszerek: só, bors, metélőhagyma, majoránna, fokhagyma granulátum 

kevés víz

 

A húst sóval, borssal, fokhagymával és a folyékony füsttel fűszereztem, majd kicsi golyókat formáztam a masszából. Forró serpenyőben minden oldalról jól átsütöttem és szépen megpirítottam a golyókat, majd kiszedtem őket.

A kisült zsírba dobtam a kanál margarint, és mikor habzásig hevült rátettem az apróra feldarabolt vöröshagymát. Puhulásig pároltam, majd a tűzről levéve ráhintettem a pirospaprikát, elkevertem, és azonnal vizet löttyintettem alá. Rátettem a paradicsompürét, tovább higítottam vízzel és fűszereztem. Majd joghurt-sűrűségűre beforraltam.

A tésztát a csomagoláson található előírás szerint megfőztem, majd szűrés után a húsgombócokkal együtt beledobtam a paradicsomszószba, és jól átforgattam, összemelegítettem

 

Kellemesen csípős eredmény lett a vége, gyorsan készült, gyorsan is fogyott...

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr615308517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása