Cookie háromféle képpen (citromos, rózsás-csokis, kakaós-marcipános)
2013. május 05. írta: angelimatyas

Cookie háromféle képpen (citromos, rózsás-csokis, kakaós-marcipános)

Fénykép0023_2.jpg

Cookie-t még soha nem csinálta eddig, nem ártott hát kicsit eljátszani a témával....rögtön 3 verzióban.

 

Hozzávalók (egy adaghoz, ~ 20 sütemény):

220 g finomliszt

100 g margarin (legyen puha)

100 g kristálycukor

1 csomag vaníliás cukor

1 tojás

1 csipet só

1 mk szóda-bikarbóna

1 mk sütőpor

A citromos változathoz:

1 ek frissen reszelt citromhély

A rózsás csokis változathoz:

4 ek rózsavíz

1 tábla étcsokoládé apróra darabolva

+ 60 g finomliszt

A kakaós marcipános változathoz:

2 ek kakaópor

100 g marcipán apróra darabolva

 

A tojást felvertem, és apránként hozzákevertem a kristálycukrot, vaníliás cukrot ( a rózsavizet) és a margarint. Igyekeztem jó habosra verni. Egy másik tálban összekevertem a lisztet, sót, szóda-bikarbónát és sütőport és a citromhéjat/étcsokoládét/kakaóport. Összedolgoztam a két keveréket, és kis lepényeket formáztam belőlük. A marcipándarabokat a sütikbe nyomkodtam, és forró sütőben kb 10 perc alatt megsültek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr95282645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása