Zöldfűszeres galamb-raguleves köményes galuskával
2012. november 16. írta: angelimatyas

Zöldfűszeres galamb-raguleves köményes galuskával

PICT0012.JPG

Elérkezett a galamb vége. Ami a múltkori akció után megmaradt belőle, ment a levesbe. Azt kell mondjam, egészen jól sikerült. Mivel szegény elég apró termetű állat volt, csaltam egy kicsit, és pótoltam a levesbe némi húst csirkecomb formájában.

 

Hozzávalók:

1 egész galamb (a melle nélkül, bőrösen)

60 dkg csirkecomb (csontozás után nagyjából 30 dkg lett belőle)

1 fej vöröshagyma

kb 10 cm hosszú darab póréhagyma

2 közepes sárgarépa

15 dkg csiperkegomba

1 kis pohár tejföl

zöldfűszerek bőven (bazsalikom, majoránna, kakukkfű, tárkony)

só, bors

2 tojás

kb 10 dkg liszt

őrölt kömény

kevés olaj

 

Az olajon az apróra kockázott vöröshagymát és a felkarikázott póréhagymát egy kevés sóval és borssal megfonnyasztottam. Hozzáadtam a húsokat (a csirkecombot kisebb darabokra vágva) és rövid pirítás után felöntöttem vízzel, hogy bőven ellepje. A megtisztított sárgarépát felkarikáztam, és a zöldfűszerekkel együtt a húsokhoz adtam (a bazsalikommal bátran, a kakukkfűvel óvatosan bántam mennyiségre nézve).

Fél óra rotyogás után hozzáadtam a nagyobb darabokra vágott gombákat, és még egyszer ennyi ideig főztem. Közben szükség szerint sóztam, borsoztam 10 perccel a vége előtt beleszaggattam a tojásból és lisztből készült galuskatésztát. Ebbe tettem a köményt, még egy kis sót és borsot. Egy kevés levessel kikevertem a tejfölt, majd a leveshez öntöttem. Hát ennyi volna :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulinariskiserletek.blog.hu/api/trackback/id/tr964910894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása